De e-mail management oplossing voor Genesys Cloud

Genesys Cloud is in de basis prima uitgerust voor het herkennen, routeren en beantwoorden van e-mail binnen een klantcontact omgeving. Onze klanten ervaren echter dat deze basisfunctionaliteit niet in alle gevallen toereikend is. Daarom ontwikkelden wij de Frontline Mail Manager. Met deze oplossing krijg je nog meer mogelijkheden voor en inzicht in het afhandelen van e-mail in je contact center.

Over de Frontline Mail Manager

De standaard afhandelmogelijkheden binnen Genesys Cloud zijn met name gericht op het beantwoorden van een bericht waarna de interactie voltooid is. In werkelijkheid komt het echter vaak voor dat een email interactie meerdere “heen-en-weer-berichten” bevat voordat de interactie daadwerkelijk kan worden afgesloten. De Frontline Mail Manager geeft hier invulling aan door middel van het toevoegen van zogenaamde “threads” waarbij meerdere e-mailberichten aan elkaar gekoppeld zijn.

Ik wil meer informatie over Frontline Mail Manager
Cloud

Waarom kiezen voor Frontline Mail Manager

De voordelen op een rijtje

√
E-mail management toepassing front office, back office en supervisors
√
Integratie Genesys Cloud t.b.v. routering, User Interface en WEM
√
Inzicht in conversatie historie middels e-mail threads
√
Volledige set e-mail afhandel mogelijkheden
√
Meerdere queues voor e-mails en Webforms
√
“Standaard” antwoorden beschikbaar
√
Inzet Backoffice medewerkers en externe
√
Supervisor realtime monitoren en managen workload